FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.kingclan.fora.pl Strona Główna
->
Ogłoszenia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
KING
----------------
Regulamin - KING
Ogłoszenia
Sprawy Techniczne, Przydatne Informacje
Piłka nożna
Śiatkówka
Koszykówka
Piłka ręczna
Skoki narciarskie
F1
Inne sporty
Polityka Polska
Polityka Zagraniczna
Klasyka
Literatura faktu
Nauka
Religia
Poezja
Fanatstyka
Sensacja i kryminały
Proza
Inne
Rap i Hip-Hop
Pop
Techno,Trance itd.
Reggae
Jazz
Klasyka
Rock i Punk
Metal
Soul
R&B
Inne
I Wojna Światowa
Czasy Międzywojenne
II Wojna Światowa
Czasy powojenne
Czasy Teraźniejsze
Repy
Cossack
Programy
Klan KING
----------------
Skład klanu - KING
Twierdza klanu KING
Rekrutacja - KING
Taktyki
Osiągnięcia
Klanowe sparingi
Inne klany
Download
ENGLISH FORUM
WiF - World In Fire Forum
Rzeczpospolita Trojga Narodów
ROZMAITOŚCI
----------------
Wolne rozmowy
Gorzkie żale
Inne Gry
Historia
Wierszyki
Konwersacje
----------------
Sport
Polityka
Muzyka
Literatura
Filmy
Archiwum
----------------
Kosz
chatbox
----------------
chatbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
IvE
Wysłany: Pon 13:24, 18 Maj 2009
Temat postu:
Tofik napisał:
No nie wiem Ivuś, z nimi nic nie wiadomo, chyba się naprawdę ostatnio nudzisz że szukasz dodatkowych gier w Kozaków
powinni od razu podać score a nie odsyłać do stronek LCN i r-ligi. Uważam że w każdej grze score powinno być 45 min, to tylko gra i nie ma sensu tracić cenny czas na klikanie myszką i męczenie klawiatury jak można inaczej rozporządzić własnym czasem. 3 gry mogą zająć raz do 20 minut, a raz nawet ponad 6-8 godzin...
To zgłoś uwagi w ich temacie : D.
[PAIN]
Wysłany: Pią 15:52, 15 Maj 2009
Temat postu:
GL
BOSKI
Wysłany: Czw 16:38, 14 Maj 2009
Temat postu:
No nie wiem Ivuś, z nimi nic nie wiadomo, chyba się naprawdę ostatnio nudzisz że szukasz dodatkowych gier w Kozaków
powinni od razu podać score a nie odsyłać do stronek LCN i r-ligi. Uważam że w każdej grze score powinno być 45 min, to tylko gra i nie ma sensu tracić cenny czas na klikanie myszką i męczenie klawiatury jak można inaczej rozporządzić własnym czasem. 3 gry mogą zająć raz do 20 minut, a raz nawet ponad 6-8 godzin...
IvE
Wysłany: Czw 12:51, 14 Maj 2009
Temat postu:
warchlak60 napisał:
nie no super znowu ten nev...ostatni mi sie dobrze nie kojarzy...
Może się dobrze zacznie kojarzyć : d
warchlak60
Wysłany: Śro 15:41, 13 Maj 2009
Temat postu:
nie no super znowu ten nev...ostatni mi sie dobrze nie kojarzy...
IvE
Wysłany: Śro 15:34, 13 Maj 2009
Temat postu: Neverland '09
Otóż klan GeV, wraz z innymi osobami z innych klanów organizuje NeVa, Ja zostałem wybrany jako przedstawiciel [KING] w komisji klanów która będzie rostrzygać spory ( jeden klan jeden przedstawiciel ), zapraszam do dyskusji na temat zmian w regulaminie tutaj link do tematu :
http://www.gevpks.yoyo.pl/viewtopic.php?p=13626
http://neverland.mojeforum.net/index.php
Oraz przedstawiam regulamin ( aktualny), który będzie ulepszany, w tym celu zapraszam do dyskusji na forum Gev i PKS:
Cytat:
I. Regulamin ogólny:
1. Bitwy turnieju będą rozgrywane na grze Kozacy: Powrót na Wojne. (1.35), na serverze Game Spy
2. Klan musi zgłosić do turnieju co najmniej 3 graczy! Wśród których musi być wyznaczony szef, który odpowiada za kontakty z organizatorami. Dowódctwo w walkach i w turnieju jest kwestią wewnętrzna każdego klanu.
3. Jest możliwa zmiana zawodników w trakcie turnieju, ale musi być ona zgłoszona na Forum przynajmniej godzinę przed walką w której nowy gracz ma uczestniczyć.
4. World in Fire 2 zostanie podzielony na 8 rund, każda będzie trwała 7 dni.
II. Ataki/Obrony:
1. Walki będą rozgrywane na zasadach:
1000 0pt no rules (lcn)
1000 0pt no market (lcn)
5000 0pt no rules (lcn)
5000 10pt no art (multilcn)
5000 20pt no art (lcn 20pt Ukra rules)
5000 20pt no dc (lcn)
5000 30pt no rules (lcn)
5000 30pt sea war (lcn- tylko wyznaczonych prowincjach)
$$$ 0pt def (r-liga)
$$$ 10pt def (lcn)
$$$ 10pt no rules (multilcn)
Kazda bitwa musi rozegrac sie na inne zasady!
2. W każdej rundzie klan może przeprowadzic 3 ataki na którąś z prowincji sąsiednich. Gdy atakuje, jest zobowiązany podać 3 terminy (co najmniej 5 h musi być różnicy między nimi i muszą być podane z conajmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem). Jeśli obrona nie stawi się na wybrany przez niego termin, prowincja przechodzi do atakujących. Walki dozwolone są najwcześniej o 10.00 a najpóźniej o 23.00. W przypadku nie stawienia się żadnej ze stron walka uznana jest za nieodbytą (wracają dukaty za atak i obronę). Obrona musi wybrać termin najpóźniej 12 godzin po ataku, ale nie wcześniej niż 2 godziny przed walką.
3. Gdy dojdzie do ataku, odbywają się 3 bitwy. 2 na rule obrońców, 1 na rule atakujących.
4. W jednej rundzie obrońca moze byc zaatakowany max 4 razy.
5. Każdy klan ma w każdej chwili prawo ataku na prowincje innej choragwi graniczącą z prowincja własnej krainy, pod warunkiem, ze docelowa prowincja nie została już zaatakowana (tzn. Nie jest atakowana w tej chwili)
6. Wymagane jest wlaczanie autozapisu co 2 lub 4 minuty! Co pozwoli na dokonczenie rozlaczonej gry, lub gry, w ktorej wyrzucilo jednego czy kilku graczy. Jezeli sytuacja z wyrzuceniem ktoregokolwiek zawodnika sie powtorzy to gra jest kontynuowana 2v1, 3v2 etc.
7. Termin bitwy może być przełożony tylko i wyłącznie za obustronną zgodą. Jako pierwsza nowy termin proponuje broniąca sie chorągiew. Atakujący team musi go następnie potwierdzić. Bitwa moze zostac przesunięta tylko do końca rundy.
8. Po bitwie broniaca sie choragiew ma obowiazek podania wyniku w ciagu 24 godzin od terminu bitwy. Jezeli wpis wyniku nie zostanie w tym terminie dokonany, obrona zostaje przegrana tzn. prowincja przechodzi w posiadanie agresora.
9. Atak nie moze zostac anulowany przez atakujaca choragiew (wyjatek: porozumienie stron)
10. Ilosc graczy (1v1, 2v2) jest podana w legendzie mapy.
11. Jezeli wg legendy/opisu mapy na danej prowincji moze grac kilka nacji, obronca ma obowiazek podac nacje, ktora bedzie stosowana w bitwie. Zaznacze, że wszystkie gry beda grane na "same nations".
12. Kazda choragwia posiadajaca dostep do morza, moze zaatakowac KAZDA prowincje posiadajaca dostep do morza o ile wczesniej wybudowala port! Jednak taki atak kosztuje 60 dukatow w ramach ataku na prowincje lezaca na tym samym kontynencie. Jezeli prowincja lezy na innym kontynencie taki atak kosztuje juz 120 dukatow!
13. W prowincjach nr 50, 51, 53, 54 i 52 mozliwe sa tylko gry SEA WAR i gry na kontynencie!!! (czyli 5000 30pt Sea War i $$$ 0/10pt def)
14. Na wszystkich mapach (procz ww) mozna grac tylko na typie ladu: LAND!!! Nawet jezeli rozgrywany jest atak przez morze.
15. Score i inne warunki zwyciestwa sa opisane na stronie lcn'a i r-ligi.
16.
17. Miedzy podanym pierwszym terminem (ataku) a gra musi byc co najmniej 12h roznicy.
18. Jezeli obronca nie stawi sie w 15 minut po wyznaczonym terminie, prowincja automatycznie przechodzi w rece agresora. Natomiast jezeli agresor sie nie stawi w wyznaczonym terminie, po prostu jego atak okazuje sie nieskuteczny.
19. Wszystkie zasady ktore wystawiacie na bitwy powinny sie od siebie roznic.
20. Niedozwolone jest ogladanie bitew przez obserwatorow jezeli chociaz jeden klan nie wyrazi na to zgody. Wyjatkiem jest obserwacja gry przez administratorow turnieju.
21. Kolejnosc gier:
[1].rule obrońców
[2].rule atakujących
[3].drugie rule obrońców
Obrońcy wybierają które z ich zasad są pierwsze, a które drugie.
W przypadku gdy pokrywają się zasady obrońców i napastników należy grać je jako pierwsze i trzecie.
22. W grach 1v1 i 2v2 na ladzie zabronione jest uzywanie kolorow: fioletowego i czarnego, natomiast na morzu zabronione kolory to: czarny i niebieski.
III. Sankcje
1. Jeśli gracz grał w dwóch klanach turnieju wszystkie walki z jego udziałem traktowane są jako walkowery, a gracz zostaje zdyskwalifikowany.
2. Jeśli gracz przeszedł do innego klanu w trakcie turnieju nie stosuje się powyższego przepisu
3. W wyjątkowych sytuacjach zdyskwalifikowany moze zostać gracz, który oprócz w klanie turniejowym, gra także w klanie poza turniejowym.
4. Jeśli udział w walkach weźmie gracz nie zgłoszony do walk Organizatorzy mogą ogłosić walkower.
5. Jeśli klan złamał zasadę (no diplo/no art) walka traktowana jest jako walkower dla drużyny przeciwnej.
6. Za obrażanie, wyzywanie i inne zachowania niezgodne z duchem rywalizacji fair organizatorzy mogą nałożyć kary finansowe albo dyskwalifikacji łamiących kodeks honorowy graczy na czas od 1 do 3 tur
7. W przypadku sporów obowiazek dostarczenia dowodów ma oskarzyciel. Spór zostaje rozwiązany przez organizatorów.
IV. Postanowienia końcowe
1. Turniej odbywa się tylko i wyłącznie według przepisów regulaminu, wiążącej wykładni regulaminu dokonują tylko i wyłącznie organizatorzy.
2. Każdy klan zgłaszający się do turnieju jednocześnie zobowiązuje sie przestrzegać regulaminu, a w razie jego nieprzestrzegania poddać się sankcjom.
3. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwść dokonania niewielkich zmian w regulaminie w porozumieniu z szefami klanów turnieju.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Programosy
.
Regulamin